Prečo môj „produkt“ a nie konkurencia

„Produkty“ sú v zásade rovnaké. Je to problém alebo príležitosť?

Prečo by sa mal klient rozhodnúť pre produkt/službu, ktorú ponúkam?

Ako a čím sa odlíšiť od konkurencie a dosahovať lepšie výsledky?

„Naučíme Vás funkčný spôsob ako a čím sa odlíšiť od konkurencie. Budete presne vedieť pomenovať „Prečo Váš „produkt“ a nie konkurencia“

Chcete vedieť ako a čím sa odlíšiť od konkurencie a dosahovať rast výsledkov?

Problém/prekážka/výhovorka #1

Naučíme Vás ako konkrétne pomenovať problém/prekážku na ceste za dosiahnutím úspechu

Príležitosť #2

Naučíme Vás akým spôsobom zmeniť „optiku“ na problém/prekážku

Pravidlá #3

Zväčša sa obchodníci venujú tým „podmienkam“, ktoré nevedia priamo ovplyvniť – často slúžia ako argument na ospravedlnenie „neúspechu“. Naučíme Vás ako sa sústrediť na tie parametre, ktoré majú skutočný vplyv na úspech a obchodníci ich majú pod kontrolou

Príprava nie predpokladanie #4

Podcenenie prípravy alebo predpokladanie, je nepriateľ kvalitnej prípravy. Naučíme Vás aké informácie sú skutočne dôležité, ako s nimi pracovať a komunikovať klientom

Koho osloviť? #5

Koho a prečo osloviť? Viete presne pomenovať prečo by sa mala daná osoba s Vami stretnúť? Naučíme Vás ako na to a zvýšiť efektivitu Vášho oslovenia

Oslovenie #6

Väčšina oslovení končí rovnako – bez úspechu a s množstvom „argumentov/výhovoriek“ prečo sa TO nepodarilo. Prečo to tak je a ako zvýšiť úspešnosť práve v oslovovaní? Naučíme Vás funkčný a praxou overený systém

Referencie

Vyskúšajte si nás