Mystery shopping/calling

Produkty/služby sú v zásade rovnaké, napriek tomu:

Zaujíma Vás, či Vaši zamestnanci dodržiavajú nastavenú komunikačnú stratégiu nie len pri styku s klientom?

Chcete vedieť ako sa odlíšiť od konkurencie?

Viete čo musíte spraviť, aby Vás Vaši klienti vnímali ako spoľahlivého partnera?

„Ak ste odpovedali aspoň na 1 otázku áno, budeme radi, ak sa na nás obrátite a my Vám sprostredkujeme nezávislý pohľad – úplne ZADARMO“

Aké informácie získate a ako ich využijete?

Motív #01

Sprostredkujeme Vám aké sú skutočné motívy Vašich klientov a ako treba postupovať v prípade, že chcete prilákať nových

Predstava klienta #02

Pomôžeme vám odhaliť skutočnú predstavu klienta a ako s touto predstavou pracovať tak, aby ste zvýšili svoj úspech

Prístup ku klientovi #03

Presne vám pomenujeme v čom je váš prístup ku klientovi výnimočný a v čom je váš prístup dobrý

Portfólio produktov #04

Dnes predáva kvalita a pridaná hodnota/emócia ktorú klienti očakávajú. Pomôžeme Vám v tom, na čo sa zamerať tak, aby ste dosahovali Vaše ciele

Benefity miesto produktov #05

Naučíme Vašich obchodníkov ako prezentovať benefity produktu/služby a nie iba technické parametre

Referencie

Vyskúšajte si nás